Åsikter efterlyses igen!

Idag var jag åter hos Jeanette och blev provsminkad inför balen. Idag fick jag umgås med hennes lille son också, Wille, så söt! Här kommer lite bilder och säg gärna vad ni tycker: (BTW, Glöm bort min dåliga hy)

   V.S  


Idag struntade vi i att sminka hyn eftersom vi redan gjort det en gång. Därför syns alla mina små skavanker :) Det högra ögat är sminkat mer neutralt och den högra är en bronsig sotning. Berätta gärna vad ni tycker!

Dessutom är jag nyklippt men blev inte supernöjd så därför har jag inga bilder. Ciao!






Kommentarer
Postat av: Anonym

vänstra =)

2009-04-29 @ 17:40:01
Postat av: emmely

Jag gillar den neutrala :) jättefint!

2009-04-29 @ 17:54:50
URL: http://eemmeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0