Åsikter efterlyses!


Igår blev jag sminkad inför balen av en gammal barndomskompis som dessutom varit min granne. Jag fick nya välformade ögonbryn samtidigt som Jeanette fick bli lite crazy med sminket. Här är resultatet:



Den här sidan målades med guld, grön och brun och jag fick ett rött rouge och rosa/ beiga läppar!



Den här sidan målades rosa, lila och brun. Rouget blev en svag rosa och läpparna samma!



Såhär ser båda ut samtidigt. Gillade dom så grymt så jag sprang omkring på stan med dom. Lite blickar fick jag allt :D Nu behöver jag åsikter, vilket blir snyggast till en mörkblå klänning som skiftar i svart i vissa ljus?

Vi ska också prova en svart sotning och en mer neutral sminkning.
Jag funderar också på att färga håret efter min klippning på tisdag. En eller två nyanser mörkare.
Snälla ge mej åsikter, har svårt att bestämma mej och behöver hjälp! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den lila tycker jag! :)

2009-04-24 @ 21:54:27
URL: http://emeliesandgren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tycker med den lila, men vet ju inte vilken som passar till klänningen :)

2009-04-26 @ 01:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0