Fan!

Idag hände det som inte fick hända. Min värsta mardröm under den här veckan blev verkligehet! Allt jag skrev under tre timmar igår blev inte sparat. Allt jag skrev mellan 21.00 - 00.00 igår kväll sparades inte trots att jag sparade. Jag höll på att få en hjärtattack imorse när jag öppnade dokumentet. Jag grät oavbrutet i en och en halvtimme tills jag fick tag på morsan. "Ryck upp dej, det blir ingenting skrivit om du bara gråter. Ta dej samman och börja skriva"  Vilket jag gjorde. Jag slutade gråta, satte mej vid datorn och skrev om allt. Skickade Andreas för att köpa Ben & Jerry! Vid fem blev jag färdig och nu ska jag gå igenom allt. Vilket jävla arbete, aldrig igen! Dessutom, ibland behöver man en redig spark i baken för att få något gjort. Tack morsan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0