Härlig helg!

Sitter hemma och käkar morotskaka och dricker mineralvatten på den tre timmar långa lunch-rasten. Ska gå tillbaka igen och ha engelska vid ett men nu ska jag berätta lite om min härliga helg:

Fredag:
Va i plugget hela dagen, eloge till mig! Sen gick jag hem och hade helt glömt bort att jag skulle träffa Johan så när han ringde fick jag slänga på mig kläderna och sticka. Vi var nere på Dressman för att prova ut en slips till hans kostym som skulle matcha min balklänning. Blev riktigt nöjd med resultatet. Vi kommer va snyggast på hela paraden!
   Sen gick jag och handlade lite smått och gott för jag var ensam hemma så skulle lyxa till det lite. Var även hemma hos morsan en quicky.

Lördag:
Vaknade sent men gud så skönt! Åt frukost och sen va ja hemma och gjorde igenting. Ville inte plugga så bara chilla. Sen kom Tommy och Nathalie så vi grillade kotletter och käkade potatissallad ute på terassen i solen. Riktigt härligt vårtecken! Sen lekte jag och Nathalie frisör inför balen men curlers va inte riktigt min grej så det får bli fler försök. Men det var en riktigt mysig kväll!

Söndag:
Min söndag va riktigt, riktigt härlig! Sov ut och vaknade pigg och glad. Jag och Babe åkte och handlade mat och fyllde både frysen och kylskåpet. Sen blev det mat och bakning. Bakade morotskaka som ja bjöd morsan och Mirre på. Blev riktigt mumsig. "Something New" gick på trean somfck min uppmärksamhet på kvällen. Så mysig film! Sen var sängen lockande så natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0