Twilight

Ingen nyhet att många tycker att filmen är bra. Men så bra trodde jag inte att den var. Filmen är precis slut men eftertexten fortsätter rulla för jag vill inte att den ska ta slut. Det är sällan jag gillar filmer så fruktansvärt mycket som jag gillade den här. Den här filmen fångade mej så jag inte kan koncentrera mej nu när den är slut. Jag har kvar känslan av filmen och den förhindrar mina vanliga tankebanor. Jag kan inte tänka på något annat. Det finns några få filmer som får mej så ur banan som Twilight fick. Det var inte handlingen som var det ultimata, det var skådespelarna. Vilka skådespelare. Jag kände hans åtrå och kärlek till henne så jag hade ont i magen. Jag spände mig i hela filmen och kunde inte för en sekund lista ut slutet. Eftertexten har slutat rulla och jag blir ledsen för att filmen är slut. Jag vill se mer, ha mer. Jag tror det blir biblioteket imorn och ett slut på min icke-läsar period. För boken; nu kommer jag och du får inte inte vila förrän du förmedlat alla ord och meningar och fulländat min fantasi till det ultimata!


Kommentarer
Postat av: a.

jag var verkligen skeptisk först, när jag hörde att det handlade om vampyrer. men sen när jag såg den så blev jag helt förvånad, shit vilken bra film och vampyrer är heta!

2009-04-27 @ 09:22:20
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jag blir helt ur banor. Ja visst är den helt otrolig. Förstår vartenda ord du skriver. Kan inte få nog...

2009-05-04 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0