Alfa Romeo

Igår fick jag övningsköra morsans nya bil: en silvrig Alfa Romeo (jag är tjej så jag bryr mej bara om färg!). Det var den roligaste bilen jag kört! Inte så konstigt när märket är klassat som sportbil. När jag körde ur rondellen vid Solvik så sa Micke åt mej att ligga kvar på 2:ans växel och gasa till 70 vid 70 skylten. Jo tjenare tänkte jag. Helvete vad det gick! Fijong så var jag uppe i 90 och nära att få lämpan indragen! Micke insåg snabbt vad jag gillade farten och spänningen så han sa att det kanske inte vore bra att skaffa en Alfa innan prövotiden är slut. Jag är nog beredd att hålla med! Men när prövotiden är slut; Alfa, here I come. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: kim

oj, jag tror det var Asos, men ja är inte säker ;) men måste ha vart det hihi :)

2009-08-03 @ 16:44:34
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0