Härlig sommardag!

Var uppe med tuppen 6 imorse för att sticka till jobbet. Riktigt skönt at jobba idag utan regn. Men det som är mindre skönt när det inte regnar är alla myggbett jag får. Myggor älskar mej och jag tror att jag är smått alergisk. Får jag ett myggbett så blir det en vit stor "knöl" som blir stor som en enkrona. Och idag har jag fått minst 10 stycken idag! Cyklade hem efter jobbet för att käka & dusha och sen åka ner till hamnen med Christoffer, Philip & Kimo. Åkte ut med bröderna Sandys segelbåt och badade och mådde gott. Drack ett glas vitt vin också :) Gick hem vid sju för att förbereda inför sista jobbdagen imorn. Är jag glad för det? Absofuckinglutley!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har en frågestund i min blogg! Passa på och fråga vad du vill! http://ssofialindman.blogg.se/2009/august/fragestund.html =)

2009-08-06 @ 22:10:25
URL: http://ssofialindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0