I'm alive!

Jag fick boken igår och nu är jag klar. 527 sidor på mindre än 1 1/2 dygn är det inte många som klarar, har jag hört. Det är jag och mamma. "Vi är stöpta i samma skål" som Micke så fint uttryckte det. "Ljudet av ditt hjärta" var fantastisk och jag rekomenderar den varmt, hela serien! Om exakt 6 minuter ska jag traska mej bort till OK där Josefin väntar på att vi ska gå en lång kvällspromenad. Finns det något härligare? En sval, uppfriskande vind som blåser i håret och härligt sällskap som man kan prata oavrutet med i flera timmar. Så fort jag kommer hem kommer jag att slå upp den sista boken, "Så länge vi båda andas", lukta på sidorna och sen låta fantasin förflytta mej till en annan värld. Vem vet när jag somnar inatt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0