Jaa!

Min första riktigt roliga kväll på bryggan!

Förfest hos Josefin
Skjuts till Mimmi
Dans, sång & mat hos Mimmi
Promenad till Bryggan
Såg Agnes falla pladask i slutet av trappen under sin entre'
Dansade och skrålade till bruden
Träffade fyra x :)
Plus massa andra härliga människor
Tappade linnet inne på discot så min vita BH lyste upp i mörkret
Fick höra något riktigt roligt!
Insåg att Arvika är en egen liten dokusåpa
Träffade Markus, Josefins x
Snackade med han utanför Timmys
Fick skjuss hem efter att förfrusit arslet
Bums i säng!



Kommentarer
Postat av: Jossan

MarCus! :P Jag tror det var en ex kväll igår. Jag träffa fan också 4 + prata med två över sms / telefon samtal.

2009-08-02 @ 12:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0