Min mardröm: andras verklighet

För ungefär en vecka sedan såg jag filmen Taken. Det var den vidrigaste filmen jag sett efter Changelin.

Inatt var det jag som var en av de flickorna i filmen. Jag var ute och gick då tre män tog tag i mig och slängde in mig i en bil. Dom körde långt bort från stan tills vi kom till en camping jag aldrig sett förut. De släpade mig till en sliten husvagn där de slängde in mig och låste dörren. Husvagnen var möblerad med ett par soffor där det låg 4-5 tjejer i min ålder. En del var pigga medan andra var neddrogade och knappt kunde röra sig. Jag hade blivit kidnppad för att säljas för sex. Vilket jag snabbt blev varse om då en av killarna som kidnappat mej förgrep sig på mej. De slog och misshandlade mej och de andra tjejerna. Efter ett par dagar kom deras högste ledare, han var ett riktigt monster. Men av någon anledning blev han förtjust i mej och behandlade mej med respekt. Jag slapp ha sex med de andra männen utan bara med honom. En kväll skulle vi gå på en fest där vi skulle ligga med festens gäster, minst sex stycken under kvällen.

Nu någon gång vaknade jag ur drömmen och hade ont i magen av all skit jag drömt. Det var det vidrigaste på länge. Men efter att ha sett Taken så förstår jag att det är filmen som berört mej så pass mycket att jag drömt vad många andra tjejer har som verklighet. Se filmen och bli berörd du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0