Uppe med tuppen!

Eller nästan iallafall, det känns så i kroppen! Nu när jag precis har kommit upp har Josefin varit uppe sedan halv 7 (gah) och gått en långpromenad och duschat! Jag duschade igår och den enda promenaden jag kommer att gå är ner till tågststionen (om jag inte lyckas tigga till mej skjuts, vill säga). Idag åker vi alltså till Göteborg Josefin & jag. Vi ska göra staden osäker på ett sätt som aldrig tidigare skådats. Haha, jag kommer att anlända sovandes och med en irriterande vagn pga min sknarkning och sömnpratande!

Nej, nu ska jag sätta fart. Äta upp min macka och sen ska jag ta tag i morgonen innan Josefin kommer hit 08.45. Ses i storstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0