Yeehaw!

Imorgon händer det: Jag & Josefin sätter oss på ett tåg klockan 10.16 för att åka till Göteborg och göra staden osäker. Vi ska gå långa promenader, kika på filmer på en storbildsteve, hälsa på min släkt, gå omkring på stan under Göteborgskalaset och gå på inflyttningsfest på torsdag. Jag ska vara spontan och skita i hur jag sover på inflyttningsfesten (hoppas jag inte behöver sova på golvet bara)! Det ska bli underbart att få ett miljöombyte och när vi kommer hem så ska vi sova en timme eller två och sen ut och göra Arvika osäkert under Hamnfestivalen. Givetvis har vi köpt biljetter till Lördan så den här veckan kör vi en trippel! Ses i vimlet eller storstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0