Dagens asgarv nr 2:

Advokaten: -Är Ni sexuellt aktiv?
Vittnet: -Nej, jag bara ligger där…

Advokaten: – Säg mig, doktor…, är det inte så att om en människa dör
i sömnen, så vet hon inte om det förrän morgonen därpå?
Vittnet: – Blev du verkligen godkänd som advokat?

Advokaten: – Så barnet blev alltså till den 8 Augusti?
Vittnet: – Ja.
Advokaten: – Kan du redogöra för vad du gjorde vid denna tidpunkt?
Vittnet: – Eh…, jag blev knullad…

Advokaten: – Hur avslutades ert äktenskap?
Vittnet: – Genom döden.
Advokaten: – Och vems död var det som avslutade äktenskapet?
Vittnet: – Vems död tror DU avslutade äktenskapet?

Advokaten: – Var du närvarande när du blev fotograferad?
Vittnet: – Skojar du med mig?

Det som är så sjukt roligt är att det ska vara hämtat från Oslos tingsrätt!
Källa: http://blogg.stureplan.se/hibbs/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0