Last night was quite fantastic!









Efter förfesten hos Dennis <3 gick jag, Emelie och Flickvännen vidare till Tiki. På vägen dit blir vi stoppade av polisen som Emelie känner (!) och Flickvännen blir erbjuden jobb i arresten. Tror hela grannskapet hörde våra asgarv efter vägen! Tiki måste jag erkänna var under förväntan då de tog mer i inträde än vad de sagt och musiken var riktigt usel. Efter stängningsdags gick jag och Emelie för att käka pizza vilket tog säkert 40 minuter innan vi fick den. Gick vidare hem till Emelies kompis Jon för att käka. Satt och varvade skratt och prat vid köksbordet då Emelie plötsligt försvinner in i hans mörka vardagsrum:

Jag: "Emelie, sover du?"
Emelie (sömndrucket): "Nej!"
Jag: "Men du ligger i soffan?"
Emelie: "Jaa!"
Jag och Jon: "Hahahaha!"

Efter ett tag förflyttade vi oss alla till soffan där vi degade ihop totalt och klockan hann bli 05:00 innan vi gick hem. Somnade nästan direkt men vaknade av att min skrivare började göra utskrifter 06:00 på morgonen! Vaknade 12:30 av att flickvännen ringde och sen dess har jag inte gjort många knop ska erkännas. Men what the fuck det är söndag och dessutom bakfyllesöndag vilket innebär slapphet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0