Merry fucking Christmas

Min julafton fortsatte med att jag vräkte i mej julmat tills magen höll på att spricka tillsammans med min härliga familj. Jag och Miriam satt givetvis bänkade framför Kalle Anka (vem kan påstå att det skulle vara kult att glo på Anna Anka på julafton?!) dock utan Arne Weise (ingen riktig jul utan Arne weise!). Min absoluta favorit är avsnittet i tomtens julverkstad då dom skrämmer dockorna så håret står rakt upp och sedan lockar det! Därefter var det dags för dagens första julklappsöppning som sedan fortsatte då Birgitt & Arthur åkt iväg till nästa stopp. Jag fick bland annat Harry Potter och halvblodsprinsen och ett spel med namnet "Kampen mellan kvinna och man - vem är egentligen bäst?" Haha passar ju riktigt bra! Sedan gick jag och morsan en riktigt härlig promenad och nu väntar jag på att Göta Kanal ska börja som jag faktiskt inte sett! Sedan ska jag härma Törnrosa och sova i 100 år tills flickvännen ringer imorn och frågar om jag spruckit pga av all julmat! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0