Min spontana lördag:

- Låg hemma med ont i magen och frossa så avbokade Edane och Tiki med flickvännen och Melina. Bestämde oss för att ta en nykter kväll.
- Ringde flickvännen:
-"Kommer Melina och hämtar oss?" -"Nej hon ska dricka, jag också men bara några stycken." -"Okej, då tar jag också med mej några!"
- Andreas ringde: -"Kom hit på fest då?!" -"Okej ska bara prata med brudarna först!"
- Fick skjuss av morsan hem till Melina.
- Knäckte första cidern, magen gav icke vika!
- Påväg ner till Andreas och festen. Får reda på att dom gått till Rajjens.
- Går hem till Melina igen och dricker lite till innan vi går ner till Rajjens.
- Väl på Rajjens blev det bowling för min del då jag fick ta över Alexis plats. Måste erkänna att jag sög då jag hade lite för mycket alkohol innanför västen! Jag hade fruktansvärt roligt och skrattade hela tiden då grabbarna tokade sig konstant!
- Promenad till Tiki med några killkompisar som även de bjöd på många asgarv!
- Väl inne på Tiki så skrattade, dansade och träffade jag folk om vartannat och kvällen var riktigt lyckad!
- Figgeboy ringde så snackade med honom och tog tillslut följe med maken hem. Väl hemma mina vänner mådde jag inte bra men somnade tillsut för att vakna med en sjuhelvete baksmälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0