My amazing day:

Förmiddagen spenderades med mamma och lillasyster på stan. Vi åt pizza, kollade runt i affärer och hade det riktigt roligt!

Sedan kom min älskade Marie förbi och vi snackade som vanligt om allt mellan himmel och otroligt energigivande och den går att leva på länge!

<3

Kvällen spenderades på en stenhård biostol tillsammans med vackra emelie och flickvännen då vi såg Avatar. En film som jag aldrig själv hade föreslagit men som ändå föll mej i smaken. Som den sanna genusvetare jag är reagerade jag på att kvinnorna var mycket mer jämställda männen på planeten Pandora jämfört mot vår egen. Vilket jag till stor del tror beror på att de dyrkar en kvinna och inte en man. Jag måste medge att Dennis <3 gjorde rätt i att döpa mej som "the feminist" på någon persongrej på facebook! Jag hade en riktigt trevlig kväll med två av mina favoritbrudar.
 

 Eyecandy!

Kvällen avslutas i sängen tillsammans med Den andra systern Boleyn och The Lion King. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0