Sunday

Min söndag eftermiddag och kväll har spenderats med min absoluta favorittjej. Vi köpte godis och degade ihop i min säng och kollade på Fired Up och P.S I Love You. Vi pratade som vanligt igenom helgen och kom fram till att det hänt så mycket och vi har träffat så många personer att vi har svårt att komma ihåg allt. Vilket betyder en riktigt lyckad helg!

Har precis kommit hem efter en underbar promenad i kylan och det var för första gången i år som jag kände av att det faktiskt snart är jul. Det var lagomt kallt och jag frös om öronen och kinderna. Last Christmas spelar och jag är barnvakt då jag insisterade på att min kära mor och sambo skulle även dom få uppleva denna härliga kväll. Nu ska jag sätta på en Wallander och sedan krypa ner i sängen när den är klar och läsa några sidor i boken Män som hatar kvinnor. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0