Harry Potter and the Half-blood Prince

15 juli!

Vad i helvete?! Såg en trailer där dom sa att filmen var planerad till julen 2008 men dom släpper den inte förns till sommarn pga att fler kommer se den då och det ger bättre pengar. Hjälp! Hur ska jag kunna vänta till juli?

Första gången jag såg Harry Potter släpade mamma med mej och syrran på bio. Jag verkligen hatade den och var livrädd för Voldemort. Andra filmen var lika stor plåga den när jag satt där på bion. Men sen vände det och nu älskar jag både böckerna och filmerna. Har läst böckern två-tre gånger var och filmerna har jag tappat räkningen på. Nu har jag läst dom sista böckerna så dom ser ut som sönderrivna tidningar (lätt överdrivet) och nu vill jag se filmerna!! Låt det bli sommar fort så jag äntligen får njuta av den näst sista filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0