Babyboom

Är det någon mer än jag som märkt att stan kryllar av foster och bebisar? Vart jag än kikar ser jag antingen en gravid tjej eller en tjej med barnvagn. Var alla brudar i stan vårkåta i år tro? :)

Jag ska vara ärlig; jag är inte speciellt förtjust i barn (inte hundar heller för den delen!) . Men bebisar ÄLSKAR jag! Igår var jag och Andreas i hamnen för att hälsa på hans syster med familj som varit ute med båten. Annettes halvsyster Jenny och hennes man  hälsade också på och deras lille son Melvin som nu är 3 månader. Jag kunde inte slita mej från ungen en sekund. Satt och myste tillsammans i säkert en timme innan han var tvungen att åka hem. Nu är det nära att jag istället för vårkåt blir sommarkåt och skaffar mej en baby! ANDREAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0