Bekräftelse :P

När jag och Babe var ute och gjorde Göteborg osäker i lördas så var jag tvungen att gå på toa. Den närmaste var MacDonalds där det kostar en femma för att få göra det man ska. Så jag fick växla en tia. När jag kommer till toan står två killar i min ålder och pratar:
Kille Nr 1: Har du ingen femma?
Kille Nr 2: Neej, jag trodde du hade.
Jag: Här får ni! (räcker dom en femma)
Kille Nr 1: Öj, kolla tjejen betalar.
Kille Nr 2: Schysst!

När jag väl ska gå på toa slukar apparaten min femma. Så där står jag utan femma och ingen toa när Kille Nr 1 säger till sin kompis: Mäh, är du schysst eller? Går före tjejen som pröjsade.
Detta hörde killen som gått in på toaletten så han går ut och säger: Varsågod. Tack tack säger jag och går in. När jag väl sitter på toa hör jag killarna utanför:
Kille Nr 1: Öj fan va snygg hon va, du måste satsa på henna. Kom igen nu!
Kille Nr 2: Jag vet fan alltså!
Kille Nr 3: Kom så sticker vi!

När jag väl kom ut var dom borta men jag hade fått min bekräftelse för kvällen!

Kommentarer
Postat av: a.

haha :)

2009-07-05 @ 12:42:52
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0