Grodan Boll

Igår blev det filmkväll med Josefin, dock inte Melina som kände sig dålig. Men hon kikade förbi iallafall :) Vi såg snygg, sexig, singel och käkade massa godis. När det var dags att gå hem så såg vi först en fladdermus som skrämde upp mej rejält (hallå, dom kan inte vara annat än demoner). Sen såg jag något som rörde sig vid mina fötter och hjärnan skrek" Akta en jävla fladdermus igen". Vilket det givetvis inte var men skadan var redan skedd. Jag började hoppa upp och ner för att inte trampa på den stackars grodan samtidigt som jag var chockad utav bara helvete. Efter mycket studsande från min sida landar jag fel och bryter tån (inte riktigt men ont utav bara den gjorde det!) När Josefin sedan härmade mej hade jag låtit: "Aaa, Nej, Faaaaaaaan, Aaaaaaaaj!" Kan bara säga att vi föll ihop av skratt! :)

Ikväll blir det räkbåten (om det inte blir inställt pga av åska). Det är jag, Tommy, Josefine, Andreas, Jens och Melina. Alla utom jag och Josefin kommer jag käka räkor. Dom äckliga slemmiga små kräken vägrar jag titta åt, än mindre stoppa i munnen! Så för vår del blir det tacos, som inte är illa pinkat :)
Skepp och hoj!

Kommentarer
Postat av: a.

då ses vi där då :)

kram angelica.

2009-07-08 @ 19:40:47
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0