Helg!

Andra veckan på sommarjobbet är äntligen gjord och det är äntligen helg! Jag har redan läst ut "Om jag kunde drömma" (Twilight), vilket tog tre kvällar. Så otroligt bra! Och igår började jag på "När jag hör din röst" (New Moon) lika bra den. Igår grät jag så tårarna sprutade under ett visst kapitel som jag inte vill avslöja :) Har redan beställt bok nr. 3 och 4 men fick reda på att bok nr. 3 inte fanns i lager! Nehepp, bara att sticka till Bokia på måndag för att åtgärda problemet. Jag ger mej inte, eller iallafall väldig, väldigt sällan!

Ikväll ska jag slappa och imorn blir det förfest hos Martina med (förhoppningsvis) bara brudar och kvällen fortsätter på Bryggan. Ska bli kul att få svänga mina lurviga efter en hård arbetsvecka! Jag ser nu hur min bok väntar på mej och den ska inte behöva vänta längre, har varit ifrån varandra i en kvart nu. Alldeles för länge! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0