Hotet från underjorden

Igår natt satt jag och Josefin och kollade på filmen "Hotet från underjorden" med Josefins pappa. Handlingen innehöll gigantiska maskar som drog ner människor och bilar ner i underjorden. Jag, som vanligt, fick vanföreställningar om dessa maskar när jag skulle gå he på kvällen. Och detta fick jag på Facebook idag:

Alltså du Jessi, jag läste precis något heeelt sjukt på Aftonbladet.se asså.. På något vis känner jag igen det, men kan verkligen inte komma på vart ifrån. Du måste verkligen hjälpa mig. I alla fall, såhär är det. Nere i Strömstad har nu befolkning, hus, lägenheter m.m. helt plötsligt dragits ner under marken, av något som liknar gigantiska maskar .. Alltså, vart känner jag igen detta ifrån?? Hjälp! Och dessa maskar, sägs vara på väg till Arvika och de kan hoppa upp vart som helst ..

Vem kan det vara från?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Absolut inte ifrån mig :P

2009-07-12 @ 12:25:08
URL: http://josefiiinlovgren.blogg.se/
Postat av: angelica

vad fin din blogg blivit!

och det där: "frihet är hoppet för fången och en boja för den ensammne" fint!

2009-07-12 @ 15:18:50
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0