Lyckan är obeskrivlig!

Äntligen har mina böcker kommit som jag beställt från Adlibris. Ska alldeles snart gå (läs springa) ner till Nöjesfabriken och hämta ut dom. Sedan ska jag krypa upp i sängen, sniffa mellan sidorna, bläddra snabbt igenom och känna doften och fläkten mot ansiktet. Slå upp första sidan och ramla in i en ny värld. Böckerna är givetvis Om jag kunde drömma & När jag hör din röst! För er som inte vet heter dom Twilight & New Moon på engelska. Ända sedan jag såg Twilight har jag vela ha mer, mer av känslan och spänningen och nu jävlar ska jag få känna på känsla och spänning. För ni vet vad man brukar säga; Boken är alltid bättre än filmen. Och än har jag inte blivit motbevisad! Nej, tiden tickar. Dags att gå (läs återigen springa) ner och hämta ut mina älsklingar så jag kan börja läsa! Ciao!

P.S om jag inte svarar på Internet eller mobilen så läser jag! :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0