Göteborg, Here I come!

Idag sticker jag och Babe till den stora staden för att göra den osöker! Fick äntligen tillbaka bilen som varit på reparation så nu sticker vi. Vi ska bland annat gå på Liseberg, åka över till Danmark, träffa kusiner och barndomsvänner till mej. Kommer att bli en toppen tur som alla våra turer tillsammans :)

Imorn kl. 12.00 kör bilen ut från gården påväg neråt i landet. Vi ska ta det ganska lugnt på vägen och inte stressa. Sen ska vi åka direkt till farmor & farfar där vi ska bo under vistelsen. Gissar på att farsgubben kommer dit också. Imorgon ska vi förhoppningsvis träffa mina barndomsvänner Patrik & Robin och deras fantastiska föräldrar!

Ha det bra i den lilla hålan som vi lever i och jag vet att ni kommer att sakna mej, eller hur Josefin & Melina?! :D Ciao!

Kommentarer
Postat av: Melina

jag saknar dig nästan redan :( <3 men jag kanske hinner kila förbi innan ni åker imorn och låna dina nagellack ? : )

2009-06-27 @ 03:12:22
URL: http://giraffidjungeln.blogg.se/
Postat av: Jossan

De kommer vi <3

2009-06-27 @ 11:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0