Min Student 2009!

Fredag:
Idag var det dags för den stora balen. Var uppe med tuppen redan kl. 08.00 för att vara redo att åka till Nathalie kl.10.00 för att göra min balfrisyr.



Den här bilden tog Jeanette som dessutom fixade mitt vackra smink. Blev otroligt nöjd plus att det dessutom inte blev förstört av regnet utan satt som sten hela kvällen!
Jag är otroligt nöjd med mitt val av balklänning. Den vackra skapelsen är köpt i Norge men tillverkad i USA. Åh, vad den är vacker!



Min balkavaljer var min fd klasskompis Johan som jag känt sen jag var sex. Vi hade otroligt roligt där vi gick och skrattade och log, trots det trista vädret. Jag frös som bara den medan Johan fick vara varm och skön.


Maten bestod av en kycklingsallad till förrätt, fläskfilet, potatis och äpple kompott med rödvinssås till varmrätt & chokladkaka med hallonsorbe till efterrätt. Till maten serverades vin som jag drack för två då min klasskompis inte gillar vin. Glad i hågen var jag när vi senare gick ner till Bryggan för att återigen trotsa regnet. Men trots att alla gick och trampade på min vackra klänning så höll den sig hela kvällen. Ett av mina bästa köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0