Min Student 2009!

Torsdag:


Var uppe med tuppen redan kl 06.30 för att hinna göra mig iordning.


08.00 var jag hemma hos Melina tillsammans med Josefine på champagnefrukost. Har aldrig druckit alkohol så tidigt på morgonen förut!


I skolan var det både första och sista gången som jag drack cider i klassrummen. Vi åt middag i skolmatsalen och såg på lärarnas spex. Vi tog kort och flamsade omkring ända tills vi skulle springa ut.


Kl 17.00 sprang vi alla ut ur skolan och sjöng studentsången. Sedan letade jag upp min härliga familj som hängde blommor runt halsen på mig. Det lyckoruset jag kände när jag såg min mammas leende när jag kom är obeskrivligt! Efter mängder av kramar och blommor så åkte vi vagn och sjöng runt i stan och sedan bar det av hemmåt.


Hemma åt vi mammas underbara mat och umgicks. När kl var runt 10.00 stack jag ner till Bryggan men blev inte långvarig då det var så nedrans tråkigt! Så gick hem och sussade sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0