Onsdag 3/5 09

Vid 11 idag åkte jag och Melina ut till Bålgårn för att rida. Har velat rida nu i flera år och idag var äntligen dagen! Fick rida en brun hingst vid namn Delicat. Mycket stilig. Red runt i Bålgårn och in i skogen. Galloperade en bra bit och var nära att flyga av, men klarade mig :)

Vid fyra var jag färdig ducshad och irodning fixat för att bli upphämtad av Johan. Var vid Kyrkeby och blev fotad i balkläderna. Blev riktigt bra bilder till slut och jag fick mej många härliga skratt. Längtar tills studenten!

Efter fotosessionen kom Babe och hämtade mej för att åka vidare till hans pappa där det firades en nybliven 18 åring. Åt massa smörgåstårta och som var vegetarisk och vegansk chokladkaka. Mycket godare än vanliga!

Hola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0