11.09 projektarbete

Blev inte riktigt allt gott som jag skrev igår. Slutade med lösgodis, chips & dipp och pepsi :) Såg en bra film igår, Schakalen med Bruce Willis och Richard Gere. Två hunkar i samma film ;P

Nu ska det bli projektarbete har knappt skrivit två sidor och det ska vara inne om två månader, holy crap! Steg för steg jessica.. Sen har ja lovat Andreas att diska, har inte gjort det på två veckor nu tror jag. Dessutom, shit pommes frites vilken träningsvärk jag har efter gumpan igår. Gjorde utfall och nu kan jag inte sätta mej på toaletten. Snacka om träning. Tackar Ingela & Johanna!

Ikväll är det för tidig födelsedags kalas hos Lina. Vi blir bjudna på paj, mums! Sen ska vi nog ner till Tiki, som jag hoppades :)

Som sagt dags för mer pluggande,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0