Äntligen!!

Äntligen, äntligen, äntligen är det helg. Lite fler timmar som kan användas till plugg men även nöje. Yeahaw!
Imorgon blir det kalas för Lina så det blir nog ett himmlans ståhej. Sen blir det förhoppningsvis Tiki, är inte speciellt sugen på Maggio, men man tager vad man haver.

Ikväll är jag sugen på Ben & Jerry, lösgodis, marabou choklad, chips & dipp, speciella kakor från Lidl och Pepsi. Får se om jag kommer i något i garderoben imorn :) Nu ska ja kika lite mer på tv och sen springa till Ica, får se vad som följer med hem. Sen är det dags för Let´s Dance som jag inte sett på 2 veckor. Have a nice night!

En fundering: har alla ångest över vad som händer efter studenten, eller är det ve och fasa bara jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0