Det går att göra en prinsessa av en bondejänta också!

Tänkte visa lite bilder från när jag och morsan var i Oslo medan "Design; Simon and Thomas" gör stordåd i Tv-rutan:

Denna skapelse smälte mitt hjärta!

Den här var en av dom final 3.

Mamma älskade den här färgen.

Broderierna var fantastiska.

Mammas favorit.

gillade den fina röda färgen.

Min absoluta favorit!

Älskade bandet i ryggen!

Vill fortfarande inte lägga upp min klänning. Den vill inte avslöjas ännu. Så ni som vet; kommentera inte! :)
Nu ska Simon and Thomas få hela min uppmärksamhet, häftigt kök idag! Ciao!

P.s Tack Anette för att du visade hur man la upp bilder. puss D.S

Kommentarer
Postat av: Anette

Du är så himla Fin gumsan. Du kommer bli balens drottning. Ha det bra kram Anette.

2009-03-17 @ 08:56:42
URL: http://ajaonettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0