Det här med matlagning...

Potatisen kokar, köttbularna fräser och såsen bubblar. Idag är det min tur att laga mat vilket det kommer vara i tre veckor framöver då Babe har börjat en ny kurs. Vilket inte är mer än rättvisst eftersom han lagat mat nu när han varit arbetslös. Men ett faktum återstår: Jag hatar att laga mat! Tycker det är skittråkigt.. Funderar på om jag saknar ett kvinnligt hormon eller något, men varför ska alla kvinnor gilla att laga mat. Men en skrämmande tanke ploppar upp; Om jag skulle bo själv, va skulle jag äta då? Svaret blir nog smörgås, men fy vad tråkigt!

Så summan av kardemumman är; jag kommer aldrig bo ensam för då lär jag svälta ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0