Einstein, släng dig i väggen!!

Idag klarade jag det sista provet i Matematik C kursen, yeah! Jag praktiskt taget skuttade hem från skolan. Fick till och med 2 poäng över g-gränsen. Fan, va jag är bra!

Igår satt jag först 2 timmar med Organisation och ledarskapen och sen satt jag från 17.00 till 00.30 med matten med max 2 timmars paus. Phu! Somnade med siffror framför ögonen. Imorse skippade jag två Engelska C timmar och var hemma och pluggade ännu mer matte. Satt stundtals och grät för paniken tog över kroppen. Men hårt jobb lönar sig, tydligen!

Min lärares kommentar efter att vi rättat provet var: Du har klarat den här kursen enbart för att du är så envis och att du aldrig gav upp. Haha, va träffande egentligen. Men den riktiga belöningen är att jag nu kan komma in på i princip vilken universitets linje som helst. Jaa! Massa möjligheter, nödvändigt men ångestladdande.

Ikväll blir det mer Organisation och ledarskap och sen ska det boxas. Börjar redan känna mej starkare i kroppen:)
Nu ska ja ägna min fulla uppmärksamhet åt "Vänner" och Negerbollssmet :P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0