Hjälp!

Alla som känner mej vet att jag är riktigt rädd för ormar. Härom natten drömde jag att Morgan Alling av alla människor släppte ut en orm i mitt kök. Jag sprang upp på stolarna men den följde efter. Och precis när den skulle bita mej slog Babe till mej i sönen så jag skrek och satte mej upp i sängen och flåsade som en brunstig tjur! Det tog lång tid innan jag lugnade ner mej..

Nu till nyheten; Min lilla systeryster har skaffat sambos. Och inte är det två tjejer utan ormar i pluralis. Inte en, inte två och inte tre heller. Nejnej, sju stycken!! Nu hör det till saken att alla sju inte är hennes. Men då drar vi samma ramsa där. Inte en, inte två och inte tre heller. Hon har skaffat sig fyra stycken ormar som hon ska förvara i en etta! Jag tycker det är nog jobbigt med Babe, men fyra (nu sju) ormar skulle jag aldrig klara av, inte ens om jag gillade kräken.

Dessutom lär det inte bli många besök från familjen. Babe och Micke hatar både ormar tillsammans med mig. Jag kan iallafall vara i samma rum som dom om dom är inne i terrariet men inte dom.

Så byebye sis'! Ses i graven :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0