Jobbig, jobbig dag!

Ciao!

Igår var det dags för högskoleprov, vilket innebar att jag var uppe och sprang sju på morgonen. Var hemma igen runt fyra och va helt slut! Det va inget roligt kan jag lova! Men men nu var det iallafall gjort..

Igår kväll såg jag den vidrigaste filmen någonsin. Och nej det var ingen skräckis. Det var "Changeling" med Angelina Jolie (dille på henne?). Att jag inte spydde va ett rent mirakel, ni som sett den vet jag menar och ni som inte sett den gör det så fattar ni! Usch, fy och blä! Men bra var den, riktigt bra, men jag kommer nog aldrig se den igen. Kollade på "Wanted" igår, en annan med Angelina Jolie (dille,dille,dille??). Den var helt okej, ingen superduper men ändå super.

Hur många var det som var med på "Earth hour" igår? Jag och Babe blev påminda av morsan så vi hängde på. Riktigt mysigt där vi satt i mörkret och drack vin/öl och spelade yatzy :) Mera sånt!

Nehejmenseman på, klockan flyttades ju fram vilket betyder att vi sov till 12.30 så nu är det banne mej dags att börja plugga projektarbete!

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0