Melodifestivalen + Twister

Lördagen spenderades med bättre humör hos Familjen Eriksson i Årjäng. Bilderna talar för dej själva:

Jag och babe Jag och Amanda spela Twister; ni kan ju gissa vem som vann :) Andreas och Anton Clara och Cornelia

Vi kollade också på Melodifestivalen. Hade inte sett ett avsnitt men blir som vanligt väldigt engagerad. Blev otroligt paff när inte Agnes vann på slutet. Hatade EMD och hejade på Alcasar eller Måns. Men som sagt, satt på slutet med lång näsa. Hade iallafall en riktig toppen kväll.



Söndag:

Idag är schemat tufft. Ska hinna med två timmar med projektarbetet. Sen ska mamma komma och hälsa på och se min studentklänning som jag köpte i fredas. Sen blir det boxning och ikväll ska jag hem till Lina och se på "Kung fu panda". Hon är barnfilms fantast och jag älskar dom lika mycket jag. Imorn är vi lediga från skolan, vilket innebär ännu mer projektarbete men förhoppningsvis lite minder ångest. Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej söta du!!! Tusen Tack för igår, så kul när vi umgås. borde va oftare. Kramiz

2009-03-15 @ 21:30:54
URL: http://ajaonettan.blogg.se/
Postat av: Naannaas (Amanda)

Jag har nu också skaffat en blogg. hehe, ;)

2009-03-16 @ 16:02:24
URL: http://naannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0