Toppenkväll resulterade i en liten bakfylla.

Har precis smällt i mej en halv chipspåse, gör mirakel när man är bakfull. Nu är jag sugen på godis! Det som är bra med att träna på regelbundna tider är att man kan käka massa utan att behöva oroa sig för att gå upp i vikt. Får dessutom inte gå ner i vikt för då passar inte balklänningen. Ikväll blir det boxning så dagen kommer spenderas med mat och snacks. Ska snart gå hem till mamma och hämta en bok som hon köpt. Sen ska ja hem till Lina och hämta folien som hon låna igår, min tröja och käka paj :)

Gårdagen spenderades hemma hoss Lina där det kom mer och mer folk under hela kvällen. Hade super trevligt och träffa en tjej vars klänning jag ska ha i vitt på studenten. Tack för tipset! Sen gick vi ner till Tiki och dansade natten lång, var alldeles svettig på slutet. Efter att ha sprungit runt halva stan efter mat beslutade vi oss för att gå hem och käka. Lina hängde på och Babe gjorde varmamackor.

Fick höra av Louise att en gammal klasskompis fick en liten Wilhelm nu i veckan. Jag lös upp som en sol, inte riktigt redo än men längtar tills dagen kommer! Hon kommer dessutom bli en super mamma, grattis grattis!

Nej ni, nu ska ja kika på vänner och sen ska ja kila ner till morsan. Måste nog fixa till mej lite också, ser inte alltför mysig ut :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0