Utomlands + Tiki

I fredas tog jag med mamma på en tur till Oslo. Tanken var att vi skulle hitta en "billig" balklänning, dom skulle vara billigare i Norge än i Sverige. Detta stämde ju inte riktigt när man räknade om till svenska pengar. Men vi hade en toppen dag och såg norska slottet. Det visade sig att kungen har en pulkabacke utanför knuten! Till en början sprang vi omkring som yra höns men till slut hittade vi himlen. En butik med över 200 balklänningar. Där spenderades över 3 timmar, jag provade nog 15-20 klänningar och resultat blev "my precious" som nu bor i garderoben :)

Efter 7 timmar utan mat bjöd mamma på middag som var underbar. Entrecote med pommesfrites och sallad, mumma! Sen tittade vi omrking lite och efter det var det dags att åka hem. Helt enkelt en toppen dag! Kort ses på min bilddagbok, namnet är Tolly.


I lördags gick jag och Babe till OK och sen till svärmor på kalas. Där bjöds det på vegetarisk smörgåstårta och tårta. Sen var det dags för utgång med Linda, Lina, Emil och Carita. Började med att vi åkte bil med Skalman som chaufför i Lindas bil. Runt 12 gjorde vi Tiki och sen blev det mat med Andreas och Tommy. Sanslöst härlig och spännande kväll!!



Ikväll är det dags för boxning. Något nytt som jag ska prova på. Så om jag har en blåtira imorn så är det nog inget jag fortsätter med :P Sen blir det Beck och sängen. Första skoldagen imorn efter lovet ... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0