Jessica BHlös

Är mitt nya namn.

Idag när jag skulle gymma på badhuset så var det renovering i alla omklädningsrummen. Så det var bara att knalla till de omklädningsrummen som används när man byter om till gumpan. Till historien hör att det finns inga skåp utan kläderna hänger fritt för allas blickar. Badhuspersonalen sa åt mej att bara lämna kläderna och inga värdesaker. Sagt och gjort!

När jag kom tillbaka från gymmet så hade mitt linne ramlat ner från sin krok och under, ingen BH. Jag letade igenom kläderna i tron om att någon gömt den, men no no. Sedan kollade jag igenom hela omklädningsrummet från golv till tak, men no no. Sedan kollade jag andra omklädningsrummet mitt emot, men även där no no. Vilket kommer till slutklämmen av min historia: Någon har stulit min BH! Så jag lunkade hem lagomt glad utan BH vilket jag inte gjort sedan jag var tre.

Jag har två förslag till denna händelse:
1) Det är någon tjej som gått utan BH hela dan och känner att; Nej det är nog dags att sätta på sig en BH. Hon ser min BH och tar den i tron om att den ska passa. Eller...

2) Det är en flock finniga tonårs pojkar som springer och kikar in i tejernas omklädningrum för att få se en tutte eller skinka. Iställe ser dom min BH hänga under ett linna. De tar BH:n  och kastar dem mellan sig och tycker det är jätte roligt.

Min slusats är att: Det finns då ta mig fan människor till allt. Och då menar jag allt!

Kommentarer
Postat av: a

eller så tog någon den för att dom tyckte den var skit snygg! vem vet, du kanske köpte den aldra sista av den modellen.



eller så var det någon som tyckte att bh:ar är onödiga och brände upp den..



ne jag tycker inte man ska lägga skulden på någon.

2009-05-19 @ 19:26:51
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nej fy fasiken man ska aldrig röra andras grejer o absolut inte sno. Och sen är underkläder väldigt personligt, så den vill man ju inte ha om den skulle råka hittas. Stå på dig .....

2009-05-27 @ 07:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0