My dream

Jag har en tendens att drömma mycket underliga saker. Men nu på sistone har det gått över styr.

Inatt drömda jag att jag blev charmad av en mycket snygg man i 30- års åldern. Jag följde med honom hem där han hade låst in fyra kvinnor. Jag var fortfarande dragen till mannen medan de andra kvinnorna var livrädda. De drog sig undan honom medan jag drog mej till honom. Tillslut tar han med mej till hans sovrum där hans betjänt talar om för mej att han inte kan utföra sexuella känslor; med en levande kvinnor. Han var nekrofil. Så den här mannen skulle med hjälp av sin betjänt döda mej för att sedan ha sex med mej. Helvete heller tänkte jag och började slåss för bara livet. Jag slog bland annat en vas och hockeyklubba i skallen på honom tills jag kunde rymma därifrån. Utan de andra kvinnorna. När jag kommer därifrån ringer jag en kompis till mej som vägrar att svara. Sen vaknar jag.

Va i helvete?! Nu på senaste tiden har jag bara drömt om att jag ska bli mördad och i början av veckan var det av en nära släkting. Det här är riktigt läskigt! Någon som kan tyda drömmar och berätta vad det här betyder??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0