Raggningsreplik.se

Haha hittade en rolig sida :D
Här är sidans 15 i topp lista:

1 - Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?
2 - Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.
3 - Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman. 
4 - Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen. 
5 - Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon? 
6 - Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..
7 - Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
8 - Hej, jag har stånd och det är ditt fel! 
9 - Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig! 
10 - Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
11 - Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla? 
12 - Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen. 
13 - Pax för dig! 
14 - Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas! 
15 - Trosor är röda, Kalsonger är blå, äh skitsamma, dom ska ju av ändå!

Nästa gånga ska jag köra på:
Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..
Tror ni jag får napp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0