8 missade samtal och 4 sms

Somnade 05.30 inatt vilket ledde till att jag vaknade 13.30 på förmiddan. För en gångs skull var jag smart och satte telefon på ljudlös och när jag vaknade och kollade på telefonen hade jag 8 missade samtal och 4 sms. "Hon måste ha varit populär inatt", kanske ni tänker då. I helvete heller; Allt var från flickvännen!

09:57 -"Du är knäpp!"
10:30 -"Har du tänkt på vad ordet Kuckeliku låter som? :P"
11:35 -"Min mage går in mot ryggraden på grund av bakfylla. Kan inte du komma hit med en pizza? Extra sås?Idag ska jag bli fet!"
12:10 -"Eftersom du älskar att vakna av min ljuva stämma så borde du svara också kvinna!"
12:12 -"Jag har en bula och en blå fot. Svara nu kvinna, det är synd om mig :P"

När jag väl ringde så sa hon det första hon gjorde när hon svarade: "Dags att vakna nu kvinna?!" Va i helvete, sova bör man annars dör man! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0