Den nya Carolina Klyft!

En av helgens bravader bestod av mej som hoppade bock över en av de svart soptunnorna i stan. Eftersom jag inte hoppat bock på många, många år så övade jag först på Stöpa. Kan ju meddela att det tog en halvtimme (lättöverdrivet!) innan jag vågade hoppa över honom då han antingen stod för högt med arslet eller huvudet! Tillslut vågade jag och ingen blev speciellt imponerad av mitt vackra hopp. Men så var det dags för soptunnan (det ska tilläggas att jag bar ett par väldigt tighta jeansleggins). Jag gjorde mej redo genom att ta av mej jackan, slänga bort väskan, slå mej på låren och kinderna (värsta Carolina Klyft) tog sats och hoppade. Och jag, tro det eller ej, kom över! Det mest otroliga var att jag faktiskt landade på båda fötterna utan att falla pladask ner på gatan! Jag var otroligt nöjd och flickvännen var nära att få åka till akuten så som hon skrattade. Hon och en annan kille filmade dessutom min otroliga prestation så vem vet, kanske kan hitta mej (aka Carolina Klyft) på internet, men vi får hoppas att så inte blir fallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0