Kronofogden - Kristoffer Appelqvist

"Min korvkiosk i Solna gick ju omkull och då kom Kronofogden och skulle ta min bil. Så då gick vi ner och kollade på min bil på parkeringen och då hände det nåt sjukt olyckliga, att bilen typ åt upp Kronofogden. Den öppnade bakluckan och åt upp Kronofogden så den var där inne. Och han trasslade in sig i bogserlinan och det fastnade hävtejp i ansiktet på honom, så han kunde inte prata. Och bilen igång, värsta Hurbie, och jag bara: Vad händer, vad händer! Och jag tänker att nu ska jag åka ut till Hammarbyhamnen för att försöka få hjälp. Och det vill sig inte bättre än att jag parkerar i en sluttning och glömmer att lägga i handbromsen."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0