My day today:

Är resultatet av ännu en natt med dålig sömn (flickvännen har smittat av sig). Förstår inte detta då jag, innan jag träffade flickvännen, kunde lägga mej på kudden och somna 5 minuter senare. Nu tar det en halvtimme, ibland en timme innan jag somnar! Åkte till universitetet då jag äntligen fick lämna in uppsatsen och den sedvänliga klacksparken i muttan infann sig! På Konsum hörde jag hur en gubbe visslade "Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara". Nu är det snart jul då det dessutom snöade när jag väntade på bussen. Men min version är dock bättre; "Hej tomtegubbar ladda vapen och skjuter farfar i baken, med lite tid vi leva här sen kommer farmor med sitt gevär". (Denna försökte jag lära Miriam lagom till julafton som spenderades hos hennes farmor & farfar för ett par år sen, men det misslyckades totalt!) Efter en dryg föreläsning om något som jag redan glömt tog jag tåget hem. Hemma har jag nu läst ikapp (hade åtta saker att läsa och nu återstår det 5) känns riktigt bra! Nu ska jag diska, sen ska jag gå en promenad och mima till musiken som tjuter i öronen och ikväll ska jag unna mej lite True Blood! Och sen ska jag döden dö och sova fram till jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0