My fantastic Saturday (a fem days after):

-Släktkalas då det dracks vin & käkades smörgåstårta
- Jag & syrran gjorde oss iordning hemma
- Blev hämtade av flickvännen och körda hem till Melina
- Vi fyra rökta vattenpipa, lekte "jag har aldrig", lyssnade på Grönwalls & skrattade till vi fick ont i våra magar
- Promenad till Tiki då vi träffade Simon & Jimmy
- Jag & syrran blev lämnade ensamma på Tiki, träffade Hall & Tommy & massa andra människor
- Dansade med morsan och "faster" som kom för att gratta syrran
- Pratade med massa härliga människor
- Blev utskämd av syrran inför morsan, haha
- Pizza på Viktors där jag skrattade häckan av mej åt Figge
- Promenad till Timmy's
- Skjuss hem av Christian
- Sussade gott vid 03:30
- Höll på att skita i brallan då någon bankar på fönstret 05:00; syrran hade jag låst ute
- Vaknade 12:00 med en baksmälla som hette duga!

Lördagens låt som spelades om & om igen (tills Melina fick ett mindre spel, haha!):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0