My Saturday were totally crazy, wet and fucking amazing!!

- Började förfesta hemma hos signora Carita tillsammans med henne och flickvännen.
- Efter ett tag hälsade även Figge på och då drog det igång ordentligt!
- Promenad till Tiki då jag fick rosor av Figge (som han drog upp ur en rabatt) och jag gjorde en repris från förra helgen; Hoppade bock över en av soptunnorna på stan!
- Inne på Tiki blev jag bjuden på cider och senare en shot av Figgelito; oboy, oboy!
- Jag och signora Carita dansade tills hon fick ont i fötterna.
- En killkompis skulle lyfta upp mej (fråga mej inte varför) men han snubblar vilket resulterade i att båda kraschlandade i golvet och jag rev upp vänstra armbågen. Och idag är jag öm och börjar bli blå!
- Gick från Tiki med Johan och sedan signora Carita till Timmys där det var mer dött än på kyrkogården!
- Sussade mycket gott när jag lade mej i sängen.




De tre musketörerna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0