New Moon

Igår kväll var jag och flickvännen och såg New Moon. Filmen var bra men drog ut onödiga scener (som när varulvarna jagar victoria i skogen) istället för att få med mer detaljer från boken. Den gjorde mej inte dirket besviken men var ändå dryg och jag fick snabbt stolssmak i arslet. Dessutom var Edward mycket snyggare i ettan och nu var det Bella som var smoking hot tillsammans med Jacob istället! Pricken över i:t var när ljudet pajade efter halva filmen och vi fick sitta och lyssna på något som lät som en svart/vit film från 30 talet (om man ens gjorde film då, vad vet jag?)


______________________________________________________________________

Efter filmen gick vi en sväng på stan och sedan till Rajjens med Jimmy & Simon. Simon skrek ut att jag var med barn samtidigt som jag drack Fanta (hade en vit helg). Mycket smart då jag nästa gång jag dricker mej redlös kommer få mängder av konstiga blickar då rykten i den här stan sprider sig som bakterier i värmen! Men vi hade riktigt roligt och jag skrattade som en galning. Gick ytterligare en sväng på stan och sen hem. Drack inte en droppe men känner mej ändå bakfull idag. What's up with that?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0