Sometimes you don't get what you want, but what you get can sometimes be so much better!

Egentligen skulle gårkvällen spenderas i Karlstad tillsammans med flickvännen. Dock får jag ett sms vid 17:00 att hon inte är ett dugg partysugen. Attans tänkte jag och fick sadla om till en lugn hemmakväll. I helvete heller att det blev! Eftersom flickvännen fick så dåligt samvete för att hon inte orkade gå ut i Karlstad bjöd hon på pizza. Sen köpte vi lösgodis och gick hem och kollade på Parlamentet. Hemma hos mej skrattade vi, pratade och blev fotade av en inhoppande morsa som med kamera i hand glatt sa: "Nu blir ni med på bild flickor!" Det roliga var att jag hade fötterna i fejjan på flickvännen just då. Gick ner till Melina som städade tåg och vidare till Rajjens. På grund av bristen på folk gick vi och mötte upp Figge som hälsade på mej (lillen numera) genom att lyfta mej upp och ner tills jag höll på att skratta ihjäl mej. När jag väl var upprät igen höll jag på att kräkas! Satt på Rajjens och snackade till 01:00 och sen skulle vi på fest. På festen sov alla så vi gick till stan igen och sen följde jag flickvännen hem. Som sagt: i helvete heller att det blev en lugn hemmakväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0